Regulamin

UWAGA !

Informujemy , że prowadzimy również sprzedaż w sklepach stacjonarnych . Ceny produktów w sklepach stacjonarnych i w sklepie internetowym butyzoe.pl , mogą się od siebie różnić .

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady obowiązujące przy składaniu zamówień i zawieraniu umów oraz ich realizacji za pośrednictwem sklepu internetowego butyzoe.pl
  2. Sklep internetowy butyzoe.pl prowadzony jest przez P.H. ZOE Maria Dziubek-Kokot z siedzibą w Częstochowie przy ul. Mościckiego 9/44 . Przedsiębiorstwo zostało wpisane do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez prezydenta miasta Częstochowy w dniu 2007-10-12 pod numerem 83658 , NIP 949-171-14-06 , Regon 240754032

    Numer konta bankowego :

    Santander Bank Polska  34 1500 1399 1213 9005 1945 0000
    Numery telefonów w godz. 8.00 – 16.00
    Telefon komórkowy : (+48) 509-85-75-80
    e-mail : biuro@butyzoe.pl

  3. Adres do korespondencji i wysyłania zwrotów zakupionych towarów :

    PH ZOE Maria Dziubek-Kokot
    ul. Krakowska 45 budynek 18 lok.78
    42-202 Częstochowa

  4. Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym są nowe i wolne od wad fizycznych.
  5. Zamówienia w sklepie internetowym Klient może składać wyłącznie poprzez stronę internetową butyzoe.pl
  6. Umowy w Sklepie internetowym są zawierane w języku polskim
  7. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy Towarze w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  8. Wszystkie ceny Towarów podane na stronie internetowej Sklepu internetowego są cenami brutto (zawierają podatek VAT)
  9. Wszelkie informacje , a w szczególności zdjecia , opisy produktów , foldery , katalogi oraz inne materiały informacyjne są wyłączną własnością PH ZOE i ich kopiowanie jest zabronione .
  10. Zdjęcia produktów to informacje poglądowe i mimo naszych starań mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu . Różnice mogą w szczególności dotyczyć koloru , na który mają wpływ indywidualne ustawienia monitora .

Ochrona danych osobowych

  •      Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych Parlamentu Europejskiego i rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. Klient dokonujący zamówienia w sklepie butyzoe.pl, w momencie dokonywania zakupu zgadza się na przetwarzanie przez P.H. ZOE Maria Dziubek-Kokot- właściciela butzoe.pl, swoich danych osobowych, podanych dobrowolnie za pośrednictwem właściwego formularza.
    butyzoe.pl informuje iż:
    1. Administratorem danych osobowych jest P.H. ZOE Maria Dziubek-Kokot  z siedzibą w Częstochowie, ul. Mościckiego 9/44, NIP: 9491711406, biuro@butyzoe.pl
    2. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu realizacji umowy kupna-sprzedaży produktów znajdujących się w ofercie firmy. Przetwarzanie wystąpi na podstawie art. 6 ust 1 pkt a i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. 
    3. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 40 dni od dnia realizacji zamówienia, a po tym terminie automatycznie usuwane z systemów informatycznych P.H. ZOE . Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa, w tym przepisami o rachunkowości.
    4. Odbiorcami (Procesorami Powierzenia) powierzonych danych osobowych będą:
    - dostawcy systemów informatycznych i usług IT
    - operatorzy pocztowi i kurierzy
    5. Przekazane dane przetwarzane będą przy wykorzystaniu infrastruktury technicznej (serwerów) Procesora Powierzenia ulokowanych we Francji.
    6. W przypadku wysyłek zagranicznych Dane Osobowe przekazane zostaną do oddziałów kuriera poza granicami Polski, ale w granicach Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
    7. Dane Osobowe w celach statystycznych będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy do Google LLC oraz Facebook. Facebook oraz Google przystąpiły do porozumienia w sprawie Tarczy Prywatności UEUSA, a zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej z dnia 12 lipca 2016 r. IP/16/216 przekazywanie danych osobowych do podmiotów z
    siedzibą w Stanach Zjednoczonych, które przystąpiły do ww. porozumienia, zapewnia odpowiedni stopień ochrony danych osobowych, zgodnie z art. 45 RODO.
    8. Dane Osobowe znajdujące się na zewnątrz przesyłki zawierającej zamówiony towar, takie jak Dane Osobowe na etykiecie przesyłki, są widoczne dla stron trzecich, co jednak nie może być uznane za podstawę rozpoznania Naruszenia Ochrony Danych Osobowych.
    9. Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    10. Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, iż przetwarzanie dotyczących go danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
    11. Podanie wskazanych danych osobowych jest wymagane przez butyzoe.pl w celu zawarcia i wykonania umowy kupna-sprzedaży. Konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przez butyzoe.pl jest brak możliwości zawarcia i wykonania umowy.

Warunki składania zamówień i zawarcie umowy

  1. Składając zamówienie w sklepie internetowym butyzoe.pl Klient jednocześnie oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje zawarte w nim postanowienia.
  2. Zamówienia w Sklepie internetowym można składać przez całą dobę we wszystkie dni roku poprzez stronę butyzoe.pl . Zamówienia realizujemy natychmiast według kolejności ich składania , z wyłączeniem dni wolnych od pracy .
  3. Klient składa zamówienie wypełniając formularz zamówienia w systemie on-line. Niezbędne jest podanie nazwiska i imienia, adresu , nr telefonu oraz adresu e-mail, na który zostanie przesłane potwierdzenie otrzymania zamówienia oraz potwierdzenie realizacji zamówienia.
  4. Klient składa Sprzedawcy zobowiązanie w momencie, kiedy akceptuje zamówienie klikając ikonę „wyślij zamówienie”.
  5. Po wysłaniu zamówienia Klient otrzymuje od Sprzedawcy e-maila, który potwierdza otrzymanie zamówienia i wykazuje jego poszczególne pozycje (potwierdzenie otrzymania zamówienia).
  6. Potwierdzenie otrzymania zamówienia potwierdza fakt, że do Sprzedawcy wpłynęło zamówienie Klienta.
  7. W wyjątkowych sytuacjach gdy Sprzedawca nie jest w stanie zrealizować całego zamówienia, klient ma prawo wyboru czy zrealizuje zamówienie tylko w części czy rezygnuje z zamówienia.
  8. Po potwierdzeniu realizacji zamówienia i otrzymaniu zapłaty (otrzymanie zapłaty nie jest wymagane jedynie w przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem lub płatności on-line za pomocą operatora np. Dot Pay lub PayU ) Sprzedawca rozpocznie wysyłkę zamówienia do Klienta.
  9. Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość potwierdzenia przyjęcia zamówienia poprzez kontakt telefoniczny lub pocztą elektroniczną oraz weryfikacji danych konsumenta. Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia w przypadku braku możliwości kontaktu z zamawiającym.
  10. Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem . Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia , także bez podania przyczyny.

Formy płatności

  1. Za zakupy w Sklepie internetowym Klient może zapłacić w następujący sposób:
    1. przedpłata - przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy :         P.H. ZOE Maria Dziubek-Kokot, 42-218 CZĘSTOCHOWA , UL. MOŚCICKIEGO 9/44  Bank Zachodni WBK 34 1500 1399 1213 9005 1945 0000 w tytule przelewu prosimy o wpisanie NUMERU ZAMÓWIENIA
    2. przedpłata – przelewem on-line za pośrednictwem operatora rozliczeniowego , np. Dot Pay lub PayU
    3. przedpłata - kartą kredytową za pośrednictwem operatora rozliczeniowego, np. ; Dot Pay lub PayU
    4. za pobraniem - przy wyborze dostawy przesyłką kurierską za pobraniem - płatność należnej kwoty należy uiścić gotówką przekazując ją kurierowi w momencie dostawy przesyłki.

Realizacja zamówienia

  1. Korekty do zamówień i rezygnacja z zamówienia , mogą być składane wyłącznie do momentu wysłania do Klienta potwierdzenia wysyłki ze sklepu internetowego butyzoe.pl on-line. Korekty można dokonać wysyłając e-mail na adres biuro@butyzoe.pl podając numer zamówienia.
  2. Sprzedawca dołoży wszelkich starań aby zamówienie Klienta zostało zrealizowane w ciągu 48 godzin licząc od następnego dnia roboczego po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności. Warunek dokonania płatności nie obowiązuje w sytuacji, gdy Klient dokonuje płatności za pobraniem lub płaci on-line za pośrednictwem operatora np. Dot Pay lub PayU
  3. Dowodem zakupu w przypadku Klientów będących Konsumentami jest paragon.
  4. Dowodem zakupu dla Klientów nie będących Konsumentami jest faktura VAT

Dostawa towaru

  1. Towar zamówiony w sklepie internetowym butyzoe.pl dostarczany jest do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej , Poczty Polskiej oraz Paczkomatów firmy InPost.
  2. Przed odebraniem przesyłki od kuriera Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i skontaktować się jak najszybciej ze sklepem internetowym butyzoe.pl pod numerem telefonu komórkowego 509-85-75-80
  3. Po odebraniu przesyłki w Paczkomacie Inpost należy sprawdzić, czy opakowanie nie zostało uszkodzone. Jeśli taka sytuacja zaistniała należy sprawdzić, czy zawartość przesyłki nie została uszkodzona. Jeśli zawartość jest uszkodzona, należy złożyć reklamację kierując się wskazówkami pojawiającymi się na wyświetlaczu paczkomatu.
  4. Czas dostawy jest zależny od wybranego sposobu dostarczenia paczki .
  5. Do zakupionego towaru jest dołączony paragon fiskalny lub faktura VAT. W przypadku braku w przesyłce któregokolwiek z tych dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu celem uzupełnienia braków .

Zwrot towaru

  1. Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny i zwrócić kupiony towar będący w nienaruszonym stanie , NA SWÓJ KOSZT w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przesyłki . Odstąpienie od umowy , może dotyczyć całości lub części zamówienia .
  2. W przypadku zwrotu towaru , przesyłka zwrotna powinna zawierać: zwracany towar (zapakowany w oryginalne opakowanie),dowód zakupu ( kopia faktury VAT lub paragon fiskalny) , wypełniony formularz zwrotu towaru . Tu do pobrania formularz zwrotu towaru .
  3. Zwracany towar powinien być dostraczony lub odesłany na adres :
    PH ZOE Maria Dziubek-Kokot
    ul. Krakowska 45 budynek 18 lok. 78
    42-202 Częstochowa
  4. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
  5. Zwrot pieniędzy za towar nastąpi w czasie 3 dni roboczych na wskazane przez Kupującego konto bankowe , podane na formularzu zwrotu towaru .
  6. W przypadku zwrotu, sklep butyzoe.pl gwarantuje zwrot pełnej kwoty wpłaconej na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę.

Wymiana towaru

  1. Jeżeli Kupujący po otrzymaniu towaru stwierdzi , że otrzymany towar mu nie odpowiada , ma prawo wymienić zakupiony towar na inny ( ten sam towar w innym rozmiarze , kolorze ).
  2. Kupujący zgłasza chęć wymiany towaru pisemnie oraz odsyła zakupiony towar w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki . Tu do pobrania formularz wymiany towaru .
  3. Wymiana dotyczy tylko towaru lub towarów będących w nienaruszonym stanie , wyłącznie w oryginalnym opakowaniu . Towar nie może nosić śladów eksploatacji , musi zawierać wszystkie elementy , z którymi został dostarczony . Opakowanie jest integralną częścią towaru .
  4. Koszty związane z wymianą towaru ponosi Klient . Nie dostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nie uwzględnienia wymiany .
  5. Klient wpłaca na konto firmowe kwotę 20,-zł (dwadzieścia złoty ) - przesyłka kurierska lub 13,- zł w przypadku przesyłki paczkomat Inpost , wymaganą do ponownej wysyłki . Pieniądze należy wpłacić na konto firmowe :
    P.H. ZOE Maria Dziubek-Kokot , 42-218 CZĘSTOCHOWA , UL. MOŚCICKIEGO 9/44
    Santader Bank Polska 34 1500 1399 1213 9005 1945 0000
    W tytule przelewu proszę wpisać NUMER ZAMÓWIENIA z dopiskiem Wymiana .
  6. Koszt wysyłki jaką Klient ponosi przy zakupie jest ceną promocyjną .Po otrzymaniu przesyłki towar zostaje wymieniony na właściwy i odesłany do Klienta .
  7. W przypadku braku towaru na wymianę, zwrócimy kwotę za odesłany towar i kwotę za ponowną wysyłkę opłaconą przez Klienta na koszty wymiany towaru . Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem na koszt Sklepu . 8.Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem na koszt Sklepu.

Gwarancja

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie butyzoe.pl są objęte 24 miesięczną gwarancją i podlegają wymianie lub naprawie jeśli mają wady ukryte , fabryczne lub materiałowe , które pojawią się podczas użytkowania . Gwarancją nie są objęte :.
    • uszkodzenia mechaniczne
    • uszkodzenia wynikłe z niedopasowania modelu do budowy ciała
    • uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru
    • uszkodzenia spowodowane naturalnym zużyciem
    • wygoda towaru

Reklamacja

  1. W przypadku zgłoszenia reklamacji , towar należy odesłać paczką zwykłą na adres podany poniżej , a przesyłka zwrotna powinna zawierać : reklamowany produkt , dowód zakupu ( kopia faktury VAT lub paragon fiskalny ) , wypełniony formularz reklamacji . Zgłoszenie reklamacyjne Klient może zgłosić samodzielnie lub skorzystać z formularza reklamacji dostępnego na naszej stronie . Tu do pobrania formularz reklamacji .
  2. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu .  Jeśli wada lub uszkodzenie powstały w oczywisty sposób z winy producenta , reklamacja jest rozpatrywana natychmiast . Tego samego dnia wymienimy towar na wolny od wad i odeślemy na nasz koszt lub odeślemy pieniądze na konto jeśli wymiana nie będzie możliwa .
  3. Reklamowany towar należy dostarczyć lub odesłać za pomocą poczty lub kuriera wysyłając reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem i paragonem fiskalnym lub kopią faktury na adres podany poniżej  :
    PH ZOE Maria Dziubek-Kokot 
    ul. Krakowska 45 budenek 18 lok. 78
    42-202 Częstochowa
    z dopiskiem „REKLAMACJA”
    Telefon : 509-85-75-80
  4. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem .
  5. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar zostanie wymieniony na nowy wolny od wad lub wady zostaną usunięte . Jeśli wymiana lub naprawa nie będzie możliwa zwrócimy równowartość ceny towaru .

Postanowienia końcowe .

  1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym butyzoe.pl i obowiązuje na czas nieokreślony .
  2. PH ZOE zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem , że do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta . Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.butyzoe.pl
    UWAGA !!!
    Wszystkie przesyłki zwrotne należy kierować na adres :

    PH ZOE Maria Dziubek-Kokot
    ul. Krakowska 45 budynek 18 lok.78
    42-202 Częstochowa
    Telefon : 509-85-75-80
American Club Befado Inblu Sergio Leone